AVM süreçlerini tek bir çatı altında toplayın!
AVM fatura yönetimi, mağazalar için yapılmış sözleşmedeki şartlar doğrultusunda, hesaplamaları yapıp mağaza faturalarını düzenlemek ve ilişkileri yönetmek için geliştirilmiştir.
Tüm faturalarınız tek bir merkezden yönetilir. Alışveriş merkezlerinin ihtiyaçları ve beklentilerine göre hazırlanıp, özel olarak geliştirilen AVM çözümü otomasyon programı tek noktadan yönetim sağlayarak iş yükünüzü azaltıp, kârlılığı arttırmaktadır.
Alışveriş merkezlerindeki işletmelerde sıkça kullanılan işlemleri tek bir elden kolaylıkla yönetin.
Link AVM yönetim yazılımıyla AVM yönetimi ile ilgili çeşitli ihtiyaçlara yönelik kapsamlı çözümler sunar.
Link AVM çözümü, altyapı yönetimi, kiracı ilişkileri, faturalama, bütçe yönetimi ve raporlama gibi alanlarda işletme sahiplerine ve yöneticilere destek sağlar.
Ürünün Faydaları
- AVM yönetimini ve operasyonlarını kolaylaştırır.
- Kiracı ilişkilerini yönetir, hızlı çözümler sunar.
- İşletme süreçlerini optimize eder.
Ürün Özellikleri
- Kiracı Sözleşme Takibi
- Dokümantasyon Yönetimi ve
- Mesajlaşma
- Sayaç Yönetimi ve Faturalama
- Kira, Ciro ve Ortak Alan Faturalama
- Online ERP Entegrasyonları
- Kira Artış Hesaplaması
- Kira, Ciro ve Ortak Alan Faturalama
- Bütçe ve Raporlamalar
- Sayaç Yönetimi
- Faturalama
- Bütçe Yönetimi
- Analiz ve Raporlama
- ANALİZ VE RAPORLAMA
- SAYAÇ YÖNETİMİ
- FATURALAMA
- BÜTÇE YÖNETİMİ
ANALİZ VE RAPORLAMA
- Elektrik, su, doğalgaz dönem analizleri ile raporlar listelenir.
- Kiracı performasları ve karnesi ile markaya özel raporlar sunar.
- Excel’e aktarım sağlar.
SAYAÇ YÖNETİMİ
- Doğalgaz Yönetimi ve Faturalama
- Elektrik Yönetimi ve Faturalama
- Su Yönetimi ve Faturalama
FATURALAMA YÖNETİMİ
- Toplu Faturalama: Faturaları tek tuşla toplu olarak keser ve muhasebe kayıtlarını oluşturur
- Kira, Ciro Kira Faturalama: m2 bazında oluşturulan kira ve ortak alan faturalarını listeler.
- Ortak Alan Faturalama: Oluşturulan listeler muhasebeye cari hareket olarak aktarılır.
BÜTÇE YÖNETİMİ
- AVM özelinde bütçe oluşturur.
- Gelir ve gider kalemlerini otomatik getirir.
- Bütçe gerçekleşen raporlamasıyla karşılaştırma yapar.
- Verileri 3’er aylık periyotlar halinde özetler.
- Konslide olarak AVM’ler için ortak bütçe raporlaması yapar.